Prekių grąžinimas
1. Taisyklių VIII punkte numatyta teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis.
2. Pirkėjas, nenurodydamas priežasties per 14 dienų terminą turi teisę atsisakyti Sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui (Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalies nuostatomis ). Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 kalendorines dienas nuo prekių pristatymo jam dienos.
3. Apie planuojamą prekės grąžinimą pirkėjas privalo pranešti pardavėjui raštu / elektroniniu paštu, pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti šios sutarties ir grąžinti prekę info@motone.lt .
4. Jeigu atsisakoma nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, laikoma, kad sutartis buvo nesudaryta.
5. Pirkėjas nedelsiant, t. y. ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie Sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos, savo išlaidomis turi grąžinti prekes Pardavėjui.
OlzaLogistic - MOTONE
Elektrėnų g. 7C,
LT-51192 Kaunas.
6. Pardavėjas ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo grąžinamas prekes, grąžina Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą, negu Pardavėjo pasiūlytas, prekių pristatymo būdą. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas vadovaujasi Pirkėjo pareiškime dėl sutarties atsisakymo nurodytu mokėjimo būdu, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas dėl pinigų grąžinimo būdo ir tvarkos susitaria kitaip.
7. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
a) grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
b) prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);
c) prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
d) grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
Netinkamos kokybės prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos arba grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Mažmeninių prekybos taisyklių ir šių Taisyklių nustatyta tvarka.
2. Jeigu Pirkėjo gauta prekė neatitinka prekės kokybės reikalavimų, įtvirtintų Sutartyje, prekės aprašymo arba įprastų tai prekei keliamų reikalavimų, Pirkėjas savo pasirinkimu gali reikalauti iš Pardavėjo:
a) jeigu įmanoma, nemokamai pašalinti prekės trūkumus;
b) jeigu įmanoma, nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
c) proporcingai prekės trūkumams sumažinti kainą;
d) nutraukti Sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą, išskyrus tuos atvejus, kai prekės trūkumas yra mažareikšmis.
3. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę savo lėšomis ir transportu arba atlyginti Pirkėjui nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidas.
Prekių grąžinimo adresas
OlzaLogistic - MOTONE
Elektrėnų g. 7C,
LT-51192 Kaunas
4. Pirkėjas netenka teisės remtis prekių neatitikimu ir grąžinti prekę Pardavėjui, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl Pirkėjo arba trečiųjų asmenų kaltės, netinkamų prekės naudojimo, saugojimo, laikymo sąlygų, taip pat kai prekės trūkumai buvo prekių perdavimo metu ir Pirkėjo turėjo būti pastebėti, tačiau Pirkėjas į Pardavėją nesikreipė per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos.
5. Pinigai yra grąžinami ne ilgiau nei per 14 dienų po to, kai prekė grįžta į Pardavėjo sandėlį. Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas grąžina bankiniu mokėjimo pavedimu į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas dėl pinigų grąžinimo būdo ir tvarkos susitaria kitaip.
6. Pagal garantiją Pardavėjas prisiima atsakomybę, jeigu fizinis defektas (gamyklinis brokas) nustatomas per dvejus metus nuo Produkto perdavimo Klientui dienos.