Pirkimo pardavimo taisyklės

MOTONE

https://motone.lt/ 

 

    I. Bendrosios nuostatos

    1. Internetinė parduotuvė adresu https://motone.lt/ priklauso bendrovei ALIAS Wojciech Hetmański,Wysoka 10, 62-040 Puszczykowo (Lenkija), PVM mokėtojo kodas: PL7773189641,  El. Paštas: info@motone.lt (toliau „Pardavėjas").

    2. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka MOTONE parduotuvėje siūlomas prekes ar bet kaip kitaip naudojasi MOTONE parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

    3. Pirkėju šiose Taisyklėse yra bet kuris asmuo, perkantis MOTONE parduotuvėje ar besinaudojantis kitomis MOTONE parduotuvės paslaugomis (toliau – „Pirkėjas“).

    4. Sutikdamas su Taisyklėmis, Pirkėjas patvirtina, jog jis atitinka šiame Taisyklių punkte nurodytus reikalavimus, keliamus El. parduotuvėje perkantiems asmenims. Pirkti prekes El. parduotuvėje turi teisę:

    a) veiksnūs, 18 metų sulaukę arba įstatymų nustatyta tvarka iki pilnametystės įgiję visišką veiksnumą, fiziniai asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

    b) nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą;

    c) juridiniai asmenys.

    5. Pardavėjas turi teisę keisti šias Taisykles. Kiekvieną kartą užsisakant Prekes, Sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarymo tikslais, galios tuo metu galiojanti Taisyklių redakcija. Užsakymams, pateiktiems ir nebaigtiems vykdyti iki naujų Taisyklių įsigaliojimo, galioja ta Taisyklių redakcija, kuri buvo Pirkėjo užsakymo pateikimo momentu ir kuri buvo siųsta Pirkėjui kartu su užsakymo patvirtinimu.

    6. Pirkėjas negali užsakyti / pirkti prekes internetinėje parduotuvėje, jeigu  nėra susipažinęs su šiomis pardavimo taisyklėmis ir / ar su jomis nesutinka. Tuo atveju, kai pirkėjas nesutinka su šiomis taisyklėmis arba jų dalimi, jis negali užsakyti / pirkti prekių internetinėje parduotuvėje.

    II. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas

    1. Pirkėjas gali užsakyti / pirkti prekes tokiais būdais:

    a) Prisiregistravęs kaip naujas vartotojas prie internetinės parduotuvės https://motone.lt/ , arba prisijungęs savo vardu, jeigu jau anksčiau buvo prisiregistravęs.

    b) Be registracijos, užpildęs reikiamą informaciją.

    2. Pirkėjas atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.

    3. Pirkėjas atsako už https://motone.lt/ užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

    4. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.

    5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ / „Pirkti ir moku”. Tuo pačiu momentu pardavėjas patvirtina pirkėjo užsakymą, jeigu visa informacija užpildyta tinkamai.

    6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje.

    7. Pardavėjas visus pranešimus siunčia užsakymo formoje Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.

    III. Naujienlaiškio Taisykles 

    1. Užsiprenumeravus motone.lt naujienlaiškį, Jūsų el. paštas bus įtrauktas į mūsų prenumeratorių duomenų bazę. Tol, kol Jūsų el. paštas yra įtrauktas į šią duomenų baze, mes galėsime Jums siųsti naujienlaiškius. Jūs visada galite atsisakyti prenumeratos ir pašalinti savo el. paštą iš šios duomenų bazės, paspaudus ant „atsisakyti prenumeratos“ nuorodos, kuri yra pateikiama naujienlaiškio apačioje arba parašius mums el. laišką į info@motone.lt .

    IV. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai

    1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes  https://motone.lt/ internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose Pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

    2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties šių taisyklių nustatyta tvarka.

    3. Pirkėjas turi teisę pakeisti ar grąžinti įsigytas prekes šių taisyklių nustatyta tvarka.

    4. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo".

    5. Pirkėjas taip pat turi kitų teisių, įtvirtintų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje.

    6. Pirkėjas įsipareigoja laikytis šiose taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų reikalavimų.

    7. Pirkėjas registracijos ir užsakymo pateikimo formose turi pateikti pilną, išsamią ir teisingą informaciją apie save.

    8. Pirkėjas privalo sumokėti prekių ir jų pristatymo kainą ir priimti prekes šiose taisyklėse numatyta tvarka.

    9. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda savo prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

    10. Prekės tampa pirkėjo nuosavybę tik pilnai atsiskaičius už prekes, kitu atveju nuosavybės teisę jos priklauso pardavėjui.

    V. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

    1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

    2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

    3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas laiku nesumoka už prekes ar atsisako mokėti prekių pristatymo/ atsiėmimo metu.

    4. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

    5. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui aiškiai ir suprantamai suteikti informaciją El. parduotuvėje, nurodytą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 straipsnyje.

    6. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.

    7. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.

    8. Jei dėl techninių nesklandumų, El. parduotuvės veikimo sutrikimų Pardavėjas negali įvykdyti Pirkėjo užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti tokį užsakymą, informuojant Pirkėją apie užsakymo nutraukimą. Jei Pirkėjas yra apmokėjęs už įsigytas prekes, apmokėjimas yra grąžinamas į pirkėjo sąskaitą per 5 darbo dienas nuo Pirkėjo prašymo grąžinti pinigus pateikimo dienos.

    9. Pardavėjas taip pat turi kitų teisių, įtvirtintų Lietuvos Respublikos teisės aktuose, šiose Taisyklėse bei Privatumo politikoje.

    10. Pardavėjas įsipareigoja vykdyti kitas Taisyklėse, Privatumo politikoje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose Pardavėjui keliamas pareigas.

    VI. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, 

    1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

    2. Detali informacija apie prekes pateikiama prie kiekvienos prekės aprašymo.

    3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

    4. Pirkėjas už užsakytas prekes gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

    a) banko pavedimu

    b) naudojantis elektroninių mokėjimų arba elektroninės bankininkystės sistemomis

-PayPal

    5. Atsisakius sumokėti kurjeriui, pristačiusiam prekes ,laikoma, jog Pirkėjas atsisakė sutarties, o Pardavėjas bei kurjeris neturi pareigos perduoti prekės Pirkėjui, o taip pat įgyja teisę atsiimti prekę iš Pirkėjo, jeigu ji jau yra perduota Pirkėjui.

    6. PVM sąskaitose - faktūrose pateikiamos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai (PVM sąskaitos – faktūros) Pirkėjui būtų pateikiami elektroniniu būdu, Pirkėjo registracijos arba užsakymo pateikimo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo įvykdymo.

    VII. Prekių pristatymas

    1. Prekių pristatymui Pardavėjas naudoja kurjerių bendrovių teikiamas paslaugas.

    2. Pirkėjas užsakymo metu gali pasirinkti pristatymo būdą.

    3. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

    4. Pardavėjas pristato prekes pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais, jeigu prekės yra Pardavėjo sandėliuose.

    5. Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs, be to pristatymo terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių.

    6. Pirkėjas sutikdamas su šia sutartimi sutinka ir su tuo, kad kai kuriais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui jeigu tiekėjas laiku nepagamina arba nepristato pardavėjui pirkėjo užsakytos prekės.

    7. Pirkėjas privalo prekes priimti asmeniškai arba užsakymo formoje nurodyti įgaliotą asmenį, kuris priims prekes.

    8. Atsiimdamas Prekes Pirkėjas privalo patikrinti Prekės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

    9. Pastebėjęs prekės pažeidimą, prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimą, Pirkėjas prekės privalo nepriimti ir tai pažymėti važtaraštyje/sutartyje/Prekės perdavimo akte. Pirkėjui priėmus prekes ir pasirašius važtaraštį/sutartį/perdavimo aktą be pastabų, laikoma, kad perduota prekė yra be defektų, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo -pardavimo sutarties sąlygas.

    10. Prekes pristačius Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės pirkėjui yra perduotos nuo to momento, kai pirkėjas pasirašo prekių pirkimo dokumente. 

    11. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

    12. Jei Pirkėjui nepavyksta perduoti prekių per nustatytą terminą ir jei Pirkėjas buvo sumokėjęs už Prekes ir jų pristatymą, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju, mėgina susitarti kitą pristatymo laiką. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima Prekių, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, jei buvo sumokėti pinigai, Pirkėjui jie grąžinami į tą pačią banko sąskaitą.

VIII. Prekių grąžinimas

Pirkimo sutarties atsisakymas.

    1. Taisyklių VIII punkte numatyta teise gali pasinaudoti tik Pirkėjas, kuris pagal Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatymo nuostatas pripažintinas vartotoju, t. y. fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) siekiantis sudaryti ar sudarantis sutartis.

    2. Pirkėjas, nenurodydamas priežasties per 14 dienų terminą turi teisę atsisakyti Sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui (Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalies nuostatomis ). Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 kalendorines dienas nuo prekių pristatymo jam dienos.

    3. Apie planuojamą prekės grąžinimą pirkėjas privalo pranešti pardavėjui raštu / elektroniniu paštu, pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti šios sutarties ir grąžinti prekę info@motone.lt .

    4. Jeigu atsisakoma nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, laikoma, kad sutartis buvo nesudaryta.

    5. Pirkėjas nedelsiant, t. y. ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie Sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos, savo išlaidomis turi grąžinti prekes Pardavėjui.

OlzaLogistic - MOTONE

Elektrėnų g. 7C,

LT-51192 Kaunas.

    6. Pardavėjas ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo grąžinamas prekes, grąžina Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą, negu Pardavėjo pasiūlytas, prekių pristatymo būdą. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas vadovaujasi Pirkėjo pareiškime dėl sutarties atsisakymo nurodytu mokėjimo būdu, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas dėl pinigų grąžinimo būdo ir tvarkos susitaria kitaip.

    7. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

    a) grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

    b) prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);

    c) prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

    d) grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

IX. Netinkamos kokybės prekių grąžinimo ir keitimo sąlygos

Pretenzija dėl prekės

    1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos arba grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Mažmeninių prekybos taisyklių ir šių Taisyklių nustatyta tvarka.

    2. Jeigu Pirkėjo gauta prekė neatitinka prekės kokybės reikalavimų, įtvirtintų Sutartyje, prekės aprašymo arba įprastų tai prekei keliamų reikalavimų, Pirkėjas savo pasirinkimu gali reikalauti iš Pardavėjo:

    a) jeigu įmanoma, nemokamai pašalinti prekės trūkumus;

    b) jeigu įmanoma, nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

    c) proporcingai prekės trūkumams sumažinti kainą;

    d) nutraukti Sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą, išskyrus tuos atvejus, kai prekės trūkumas yra mažareikšmis.

    3. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę savo lėšomis ir transportu arba atlyginti Pirkėjui nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidas. 

Prekių grąžinimo adresas

OlzaLogistic - MOTONE

Elektrėnų g. 7C,

LT-51192 Kaunas

    4. Pirkėjas netenka teisės remtis prekių neatitikimu ir grąžinti prekę Pardavėjui, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl Pirkėjo arba trečiųjų asmenų kaltės, netinkamų prekės naudojimo, saugojimo, laikymo sąlygų, taip pat kai prekės trūkumai buvo prekių perdavimo metu ir Pirkėjo turėjo būti pastebėti, tačiau Pirkėjas į Pardavėją nesikreipė per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos.

    5. Pinigai yra grąžinami ne ilgiau nei per 14 dienų po to, kai prekė grįžta į Pardavėjo sandėlį. Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas grąžina bankiniu mokėjimo pavedimu į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir Pardavėjas dėl pinigų grąžinimo būdo ir tvarkos susitaria kitaip.

    6. Pagal garantiją Pardavėjas prisiima atsakomybę, jeigu fizinis defektas (gamyklinis brokas) nustatomas per dvejus metus nuo Produkto perdavimo Klientui dienos.

X. Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai

    1. Pardavėjas nebus atsakingas už Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymą arba pavėluotą įvykdymą, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl force majeure aplinkybių.

    2. Tuo atveju, jeigu įvyksta force majeure, kurios daro įtaką tinkamam Pardavėjo įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui:

    a) Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją; ir

    b) Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo terminas bus pratęstas force majeure aplinkybių trukmei. Jeigu force majeure aplinkybės daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po force majeure aplinkybių pabaigos.

    XI. Asmens duomenų tvarkymas

    1. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko vadovaudamasis Privatumo politika. Atsižvelgiant į tai, kad Privatumo politikoje nurodomos svarbios Taisyklių nuostatos, rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai jas perskaitytų ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.

    XII. Baigiamosios nuostatos

    1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

    2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

    3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

    4. Visos teisės Internetinėje parduotuvėje, įskaitant nuosavybės teises, intelektinės nuosavybės teises, priklauso Pardavėjui.

    5. Jei Jūsų netenkina įsigytos motone.lt prekės ar suteikto aptarnavimo kokybė, praneškite apie tai administracijai el. paštu info@motone.lt . Jei Jūsų netenkina sulauktas atsakymas į rašytinę pretenziją, prašymą ar skundą dėl motone.lt interneto parduotuvėje įsigytos prekės, galite užpildyti prašymo formą Europos elektroninėje ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/ . Taip pat pretenziją, prašymą, skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat. tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt).

18.03.2023

SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA

(šią formą reikia užpildyti ir išsiųsti tiktai jeigu norite atsisakyti sutarties)

ALIAS Wojciech Hetmański,

Wysoka 10, 

62-040 Puszczykowo (Lenkija), 

info@motone.lt 

 

- Aš / Mes (*) atsisakau / atsisakome (*) toliau nurodytų produktų pardavimo sutarties (*) / šių paslaugų teikimo (*)

- Sutarties sudarymo (*) / gavimo (*) data

- Užsakymo numeris (neprivaloma)

- Vartotojo (-ų) vardas ir pavardė

- Vartotojo (-ų) adresas

- Vartotojo (-ų) parašas (tik tuo atveju, jei pildoma popierinė formos versija)

- Data

* kas nereikalinga, išbraukti